Mattes stjärna 🤩

Totte har ju inte tränat så mkt på sistone. Men idag bestämde vi oss för att boka hallen och köra ett pass innan jul, vi drar ju snart norröver ….. Totte fick träna shapa ligg, och från att jag suttit ner, via sitta på knä, stå på knä och sedan stå kan han nu bjuda på ligg även i lilla hallen!! Tänk, det som var hans allra svåraste!! Vi tränade pall, ligg, skick runt kon och slalom mellan mina ben. Min hund var fokuserad, arbetsvillig och framförallt,  glad 🙂. Så kul när man inte tränat på länge!! Trots störning av andra hundar så jobbade han väldigt fint! Jag släppte honom och var övertygad att de andra hundarna var i buren, men jag hade ju fel. Trots det valde han att vara med mig. Stort framsteg! 

Åkte hem med ny energi och lite mer lugn i kroppen inför helgerna. Totte sov gott när vi kom hem och jag log hela dagen😍😍 (null)


Kommentera här: